I left the keys under the mat to our front door.

i måndags var jag och Frida iväg till starbucks och käkade frukost. alltid mysigt att börja dagen med starbucks frukost på helgerna. skjutsade sen hem en trött frida och jag åkte själv hem till mig där jag bara tog det lugnt, tittade lite på Victoria secret showen. Åkte sen och mötte upp Ida. Vi åkte hem till henne. Hon klippte lugg på mig, japp. Men jag vet inte om jag är nöjd (eller så är jag bara ovan) så ingen bild har kommit up än. Tar hela tiden bort luggen också med hjälp av pannband. Hon jag och Victoria åt på fridays senare på kvällen. Avslutade kvällen med att Frida, Ida, Brian och en kompis till honom gick och såg den amerikanska versionen av 'Män som hatar kvinnor' (The girl with the dragon tattoo).

Igår efter jobbet åkte jag och Frida till Exton mall där jag hittade en nyårsklänning. Yay! Efter det åkte vi till Brian där vi hängde ett tag. Hade dock världens huvudvärk så vi blev inte där länge.

Denna dag börjad med att jag fick veta att min 3åring hade spytt hela natten. Maginfluensan har nu kommit hit. Otroligt dålig tajming tycker jag... Jag hängde med min 5åring och bebis hela förmiddagen. Min 5åring åkte sen iväg med sin kusin och hans mamma. Jag gick upp med min lillkille. Vad händer då? Jo han spyr över hela mig. Fyfan. Men tyckte såå synd om han. Han är 10 månader gammal och har maginfluensa. Han har gråtit så mycket och usch så han lider. Min stackars lille kille.

Nu är jag dock jätte orolig över att jag ska bli sjuk tills nyår. Det.får.inte.hända. Ett nyår här i USA - blir jag sjuk med maginfluensa ja då vettefan vad jag gör.. Åh! Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0