Crazy beautiful life of mine.

It's crazy. It's unreal. Det är sjukt.. Nu har jag flyttat in i min lillkilles rum. Min värdfamiljs nya aupair Johanna kom i fredags. Jätte härlig tjej som jag tror kommer passa perfekt här, vilket känns så skönt. Jag vill ju känna att jag lämnar över till någon jag kan lita tar bra hand om mina små kids. För de är de, mina söta små kids. Hennes nu också, och första Johannas också såklart. Våra små barn, de är de bästa!

Igår gick vi på bio, jag Johanna, Ida, Isa och en massa andra. Vi såg The Vow. Både jag och Johanna har haft svårt att uttala det vilket min värdmamma tyckte var väldigt kul. "The WOW" sa vi först. Nu har jag dock lärt mig säga rätt. Haha.

I fredags när Johanna kom umgicks vi allihopa. På kvällen gick vi plus min värdfamilj plus Isa ut och åt på Texas roadhouse. Min värdpappa, jag och min värdmamma ville busa med Isa och säga till personalen att det var hennes födelsedag, men det gick inge bra. She blew it! Men roligt var det... Skulle det ha varit. Haha! Efter det åkte vi till starbucks så Johanna fick testa sin första starbucks. Vilket hon verkade gilla. Hängde i hennes (mitt gamla, aaaahhh) rum på kvällen, åt godis och svensk choklad som hon tagit med till mig. Guldvärt!

I lördags åkte vi in till Philly, jag Isa och Johanna. Vi strosade runt, shoppade på älskade Urban och sen åt vi lunch med min värdfamilj på en mysig restaurang. Vi tog även bilder med min 3åring (girlpoweeer!!) inne i en fotoautomat som fanns inne på restaurangen (bilden hänger just nu nere vid dörren) och sen på kvällen var jag och Isa ut med mina bästa i West chester. Först förfest, sen gick vi ut och sen gick vi på efterfest. Jag älskar att festa i USA. Jag och Mike hade en tävling om vem som snabbast kunde dricka upp sin öl. Jag hade en halv, han hade en hel. Han drack klart sin innan jag ens druckit hälften av min halva. Sjukt bra insats av mig själv tycker jag.

I söndags åkte vi runt och köpa present till min lillpojk som fyllde ett i måndags. Vid fyra tiden kom det folk hem hit och vi firade min finaste, bästa lille bebis som är såååå stor nu. 1 år gammal. Sjukt!! Jag, Ida, Johanna och Isa var med på hans stora dag. Senare på kvällen när Ida åkt iväg kom Victoria och vi 4 låg och tittade på grammy awards.

Denna vecka har gått bra, jag och Johanna är ett bra team. Jag har femhundrasjuttioelva saker som snurrar i mitt huvud. Detta inlägg börjar bli för tok för långt, så nu tackar jag för mig, säger godnatt och fortsätter någon annan dag. Puss på alla där ute. Kan ni fatta att mitt är är slut om mindre än en vecka? I can't!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0