It's unreal.

hej, två veckor sen.. vad har hänt? myyyycket! snart är min tid här slut. slut. ett år har gått. ETT ÅR! jag fattar inte, jag kommer inte fatta att allt är över innan jag sätter mina fötter på svensk mark. vilket ska bli skönt, jag ser fram emot att träffa alla. man är jag redo att lämna allt detta? nej, nej, nej. mina vänner här och min värdfamilj... kommer vara det svåraste, att säga hejdå. åh, tänk inte så långt än. det är inte över än. jag har två veckor kvar att mitt jobb här. två veckor! galet. på fredag kommer johanna, min vfamiljs nya au pair. jag ser fram emot det, det kanske vissa tycker är konstigt men jag har fått bra kontakt med henne och tycker hon verkar en riktigt bra tjej. det är allt jag vill - att lämna över till en bra person när jag åker härifrån, för min värdfamilj är värd det bästa!

under dessa två veckor har jag firat en födelsedag ute i philly. jag har firat superbowl med en massa härliga människor, jag har varit och strosat runt i affärer och införskaffat mig en gul skinnjacka. löv it! jag har blivit besatt av en "ny" serie - pretty little liars och har sett en massa avsnitt av det med mi love victoria. jag har latat mig med ida, skrattat, busat, umgåtts med miss frida. jag har stukat foten (!) och druckit starbucks i massor. jag har umgåtts med härliga amerikaner och mina bästa svenskar och även min systeryster. jag har crushat runt i mikes flashiga bil med miss ida, blivit stammis på liqour storen här i närheten.. och ikväll har jag druckit starbucks med frida, köpt en ny resväska och legat i sängen med ida och skrattat åt våra aupair videos. så mycket man kan förändras på ett år... och framförallt så har jag busat, kramats, skrattat med mina bästa kids. mina fina ungar, jag älskar er så mycket!!

life is a mess right now. mycket känslor, samtidigt är jag väldigt positiv till allt.
två veckor kvar att detta jobb och liv som au pair - två veckor. jag ska njuta, njuta så mycket det går..


Kommentarer
Postat av: Julia

Se det inte somm ett slut Julia utan som en början på nya äventyr. Och här hemma är du efterlängtad :)

2012-02-12 @ 21:51:35
URL: http://itismyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0