NYC I'll miss you

6 days ago, what happend? Min sista vecka som aupair...

Har spenderat tid med mina absolut bästa och finaste flickor jag träffat och lärt känna i USA. I fredagskväll hade vi hejdå-middag för mig. Min värdmamma, värdpappa, Victoria, Ida, Isa, Maria, Johanna och mina fina barn. Jag fick en fin tavla på mina barn och två brev - ett till mig och ett till mamma och pappa. Jag gav de en tavla på barnen, så hade jag också skrivit lite om mitt år. Efter den goda middagen och det trevliga sällskapet gick jag, Maria, Isa, Ida och Victoria ute i west chester. Last friday night in WC. Det var kul, kanske inte riktigt som jag tänkt mig men sånt är livet. Vi hade kul, jag och mina tjejer! Vi sov sen hos V.

I lördags åkte jag, Maria, Isa och Ceci till New york cityyy... Bussresan var en pain eftersom det var över en timme försenad. Men det gick bra ändå. Vi bodde på hostel och åkte limousine på kvällen, vi och en massa andra tjejer från en massa andra länder. För att fira Ceci en andra gång. Efter två timmar i limmon och en massa skumpa och hög musik gick vi ut på en sjukt cool nattklubb. 3 våningar hög och sjukt mycket folk! Avslutade kvällen med att jag och maria gick och köpte "lite" att äta (dvs 3 flaskor vatten, 1 stor cola, fries, kyckling osv).

Söndagen spenderade vi i NYC, på times square och vi bara hängde och njöt av dagen. Bästa NYC! Vi kom sjääälvklart hem senare än tänkt på söndagskväll. Tänkte först gå ut med Mike, Ida och V men det blev inte av för vi var helt enkelt så slut.. Men sjukt rolig helg, i love you new york cityyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0