2011

Årets:
...Bästa låt? Finns många. Without you, Better than her, Good life, Someone like you är låtar som spelats mycket år 2011.
...Mest hatade låt? Älskade/hatade går till "someone like you". Sönderspelad här i staterna så det skriker om det.
...Resor? New york, Virgina, Georgia och New jersey är några delstater jag har besökt 2011.
..."Happyface" dag? Hela sommaren med mina flickor var happy-face-dagar!
...Fulaste smeknamn? Julie? Typ det enda jag blivit kallad förutom mitt riktigt namn här.
...Mest besökta krog? Landmark!!
...Svårighet? Ibland att bo på jobbet!
...Personer som fått stå ut med mej mest när jag gråtit, skrikit, skrattat, klagat, bråkat, sjungit m.m? Ida, Victoria och Frida ♥ Mina tre guldkorn här i USA, vet inte vad jag skulle gjort utan dom!
...Saknad? Alla mina vänner och familjen hemma, ni är jätte saknade och det ska bli så härligt att träffa er snart igen!
...Smarta val? Tog steget och chansade, flyttade till USA och det blev så jäkla underbart. Bästa beslutet och bästa året i mitt liv!!!


I love you, i love you, i love you. To pluto and back! Can't imagine my year here without you girls. You've been my strenght, the ones I laugh with, cry with and share moments with. You are my family here in the united states. 2011 was our year, a year full with happiness and memories. I love you all with all my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0