Drive by

Hellu. Ikväll kör jag en mys-kväll á la tv-tittande.. Först ut klockan åtta är det Gossip girl och efter det Hart of dixie. Så håller jag på att tvättar lite nu. Vi har jätte gott tvättmedel nu, så jag vill försöka tvätta så mycket jag kan så allt luktar det goda tvättmedlet, haha.

Igår åkte jag och Frida till min lillpojks dop. Han var så söt, det var dock mycket kortare än vad jag trodde. Men kul att ha varit med om ett amerikanskt dop. Efter det åt vi alla (min vfamilj, släkt och närmsta vänner + två förvirrade små svenskar) på restaurang och där fick vi skriva en liten dop-hälsning till beckett.

igår kväll åkte vi först och lämnade sjuk-saker till miss ida, för hon är inte kry, stackarn. sen åkte vi hem till fridas kompis brian där vi tittade på inception. vi såg dock typ halva bara för andra halvan satt jag och frida och skypade med min syrra och hennes kompis julia som frida ska åka med på hennes resemånad.

idag har jag hängt med min lillpojk hela dagen. min lillpojk är badass! för någon dag sen knockade han mig på näsan så jag trodde jag skulle dö av smärta. jag tänkte att, nu är den bruten. sen har han bitit mig lite här och var och idag kom han med sina små fingrar och nöp mig så himla hårt. haha. det gör ont men jag det är det la värt. han är så gosig och söt så jag kan inte hålla mig borta utan ska alltid busa med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0