Everyone gets old…not everyone grows up

hey alla glada bloggläsare.. ikväll var jag på bio med ida, vi såg young adult. "Everyone gets oldnot everyone grows up", tror jag det stod på affischen. sant så sant! vad har mer hänt denna vecka. igår jobbade jag kväll, har haft svårt att lägga min 3åring på sistone. hon var mycket enklare i början när jag kom hit, men jag tror det beror på åldern. det tror min värdmamma också. hon vill jämt att jag ska ligga bredvid henne och sova, och vaknar hon upp och ser att ingen sover bredvid (min 5åring sov bredvid henne, men antar att det inte dög. haha) då blir hon jätte ledsen. till slut tog jag ner henne till soffan, pallade inte ligga kvar och låtsas sova i hennes säng. min bebis och min 5åring är däremot lätta att få i säng, så det är skönt!

har pluggat en hel del inför weekendkursen som är nu till helgen. min sista, thank god! har tagit sån tid och onödig energi och jag har känt mig stressad.. men nu så, nu är det snart slut på denna skiten. kom inte direkt hit för att plugga liksom.

imorgonkväll kommer isa hit, så ska vi sova hos miss ida för sen på lördag åker vi iväg ungefär 5am till baltimore. thank god att jag inte ska köra, stackars frida får göra det. förra gången så sov jag typ hela vägen.
nu tvättar jag och ska titta på nya avsnittet av the vampire diaries. puss på er! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0