Last day of the year.

Hey. 1 januari 2012 och här ligger jag  utslagen med en magen som värker som aldrig förr. Det som jag fasade för, hände. I fredags kväll åkte jag till Victoria där hon och Ida var. Tänkte sova över där men började må konstigt i magen. Åkte hem och spydde hela natten. Fy-fan! Hela dagen igår låg jag i min säng, sov och sprang på toaletten. Rolig nyårsafton ellerhur? Hade inte krafter till något annat. Min värdmamma var också sjuk. Och min äldsta lillkille spydde 1 gång. Så nu har alla i familjen haft det, förutom min värdpappa. Last man standing!

... x antal minuter senare: pratade precis med min syster. Hon hade tydligen varit på en galen hemmafest igår, i hennes kompis Trevors lakehouse. Åh, önskar jag kunde varit med ocksåååå. Men, that's life!

Idag mår jag apdåligt också. Vaknade 7.30 imorse av att min mage värkte så mycket. Min huvud dunkar och allt gör ont. Åh, ta bort denna smärt. Tack. Det suuuger. Min värdmamma sa det också "Ja, jag hörde att du var nere tidigt igårmorse och då förstod jag att något var fel". Haha. Är jag uppe tidigt en helgmorgon då ÄR något fel.

Men ja, börjar man året med magsjuk då kan det bara bli bättre.. Right. Rätta inställningen eller vad ; )

Kommentarer
Postat av: emiliaaa

stackaaaareeeeeee ;( <3

2012-01-03 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0