We do it better than her.

känslorna är många just nu. jag har varit här i snart 11 månader. snart kommer min värdfamiljs nya au-pair. jag kan inte fatta det, att en ny ska bo här. i mitt rum. jag är van att se min 3 åring och min 5 åring med andra - som idag när isa var här och hälsade på (stor hit bland barnen!) men min baby är ju min baby.... min lillkille som blivit så stor så han kan gå!! kan ni förstå? han kan ta en massa steg. man blir så glad och stolt och jag vill bara pussa och krama sönder han.

hade aldrig klarat denna tid utan mina närmsta vänner här i usa, och min syster såklart. ni som funderar på att åka som aupair... åk! och till min v-familjs nya aupair (som läser min blogg, hejhej!) vill jag bara säga att du har fått världens bästa värdfamilj. kan inte med ord beskriva hur glad jag är över dessa fina, fantastiska och underbara människor! mina barn är de bästa och mina värdföräldrar är underbara. kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är som får ha dessa människor runt omkring mig, som har bjudit in mig i deras hem och behandlat mig som en i familjen! kommer föralltid ha en speciell plats i hjärtat för dom.

nu ska jag sova. kommer skriva mer om denna vecka som gått någon annan dag. kanske imorgon. ska bli bättre bloggerska, i promise!


4th of july 2011. i  l o v e  y o u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0