What doesn't kill you makes you stronger.

Hey! Har lite tid över innan miss Frida kommer hit och hämtar upp mig. Vi ska på bio ikväll, och äta innan. En Frida-och-Julia-kväll. Me likey!

Vad har hänt? Dagarna rullar på, jag jobbar. Mina kids blir större och större för var dag. Min lillkille har börjat gå. 11 månader och går redan. Är han inte super-babyn or what? Min lille grabb. Isa var här i förrgår hon också, barnen älskar ju henne. Stor-hit där! "I want Isabelle to do this and that.." haha. Jag blir bara glad, tycker det är kul när jag ser hur bra de går ihop med människor de inte träffar så ofta. Så åkte jag till Isa igårkväll också, hon är ledig hela veckan lång så vi tittade på serier, åt kina-mat, chips och choklad och drack cola. Det vi gör allra bäst dvs - äta ; )

Förra helgen var miss Isa här också. Vi shoppade lite på King of prussia, åt god mat och hängde. Förra fredagskvällen spenderade vi hos Ida där vi tittade på film, och sen hade sleepover. Vad har hänt mer? Jag och Ida var off i måndags, vi spenderade i princip hela dagen i sängen.. Varför? Jo, för tydligen verkar vi gilla att "slösa bort" våra dagar off sådär - att göra precis ingenting. Haha. Sen vad har mer hänt? Jag har färgat håret mörkare (dock blev det ju inte så mörk som jag ville) och faktiskt klippt lugg. Fråga dock inte vad jag tycker om den eller be mig lägga ut bild, för jag är ännu inte van (detta var faktiskt för kanske 2 veckor sen till och med.. har bara inte vågat erkänna det för mig själv, hehe) vid den. Ida älskar den dock!

I lördags var vi ut i West chester, jag och mina bästa! I onsdags var det lcc möte på starbucks. Och ja? Blir ni förvirrade av detta inlägg när dagarna kommer lite sisådär? Ja, det blir jag med, vilket betyder att jag måste blogga me-e-e-e-e-r. Var på mig hörrni!

Nej nu ska jag försöka göra mig lite fin inför miss Frida och hennes snygga bil! Imorgonkväll ska jag jobba och på söndag ska min lillpojk döpas. Åååååh. Stoppa tiden någon!


Kommentarer
Postat av: engström

det är så himla kul att läsa om allt roligt ni gör! saknar er så mycket men är så himla glad för eran skulle som gör det här!:D

kan du inte berätta lite om usa i sig, alltså hur amerikaner är i allmänhet, landet, kultur och allt, skulle vara så intressant :D du har säkert redan skrivit om något sånt som jag såklart missat, men isf;)

ILY <3

2012-01-24 @ 18:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0