I miss my USA

4 månader. 4 månader sen jag lämnade min trygga zon i landet underbart. att ha varit hemma i 4 månader har varit kul. jobbigt. läskigt. spännande. härligt och ledsamt. mitt liv rullar på, i stort sätt på samma vis som det gjorde innan jag åkte till USA. mest för att jag inte ännu har bestämt mig för vad jag vill göra med mitt liv. jag är ju bara 22 år. jag får väl ändå vara lite clueless i det. hoppas jag.
men det är jobbigt många gånger, och jag tror att jag har kommit in i en liten sakna-usa-svacka just nu då det tar upp mycket utav mina tankar. jag saknar det. jag saknar allt, men sen när jag tänker efter så saknar jag ändå inte att vara au pair. nej, jag vill inte vara det igen. en gång är bra för mig. men jag vill tillbaka, träffa mina vänner, se mina barn. mina barn..! mina tokungar som jag saknar så mycket. min lilla tjej fyller 4 år snart. i början av juli. jag önskar mer än någonsin att jag kunde vara där. ge henne en kram. berätta hur mycket jag älskar henne. för det gör jag. jag älskar mina barn och jag saknar dom så mycket. jag skypar mycket med dom. vilket är underbart. jag får se deras ansikten, höra deras röster. min lillpojk har börjat prata och växt så det knakar. min stora kille som fyller 6 år i september (kan ni fatta??) har blivit så duktig på att läsa. man blir så stolt! saknar mina värdföräldrar, speciellt min värdmamma som jag hade sån bra kontakt med!
livet är inte alltid lätt. livet är jobbigt, och man får väl gråta ut sin saknad ibland. ellerhur? jag försöker tänka positivt ändå. mitt USA finns alltid kvar. samtidigt som jag gärna vill tillbaka finns det så mycket annat jag också vill göra. jag vill resa mer, se världen. jag ska resa! jag ska se världen! och då, mina vänner. då är jag tillbaka här och delar med mig utav livets goda stunder. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0