Take a leap of faith

Tack för ni har följt mig under detta år. Det har varit en underbar resa! Nu lägger jag nog bloggandet på hyllan ett tag, vi kanske hörs senare i framtiden. Puss.

Andra aupair bloggar:
Isabelle, aupair i Wayne, PA. - Min tvillingsyrra!
Johanna, aupair i Garnet valley, PA - Hon som tog över i min v-familj efter mig.
Maria, aupair i Wayne-området, PA - Isas och min nyfunna vän i staterna, underbar tjej!
Frida, aupair i West chester, PA - Min bästa Frida!

"I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
And I'll make a wish, take a chance, make a change
And breakaway"


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig me:(/ du ringde aldrig?!

2012-03-28 @ 15:01:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0